Z roku na rok Rajdowy Puchar Śląska rozwija się w ekspresowym tempie. Standardem stały się długie i wymagające odcinki, relacja live, wyniki online, eventy towarzyszące i oczywiście piękne hostessy jak na rajdzie Barum 🙂 . Po zakończeniu sezonu 2018 organizator nie spoczął jednak na laurach i rozpoczął rozwój swojej strony internetowe. Wszystko zaczęło się od szaty graficznej, później doszły konta zawodników i zgłoszenia online za pośrednictwem strony rajdowypucharslaska.pl.
Największą nowością tego sezonu jest jednak utworzenie klasyfikacji zespołowej. Regulamin tej rywalizacji jest prosty, zespoły składają się z 3-5 załóg rywalizujących w RPŚl każda załoga zbiera punkty wg klasyfikacji w swojej klasie, lecz do teamu punktują 2 najlepsze załogi.
Oczywiście takie wyzwanie nie mogło nas ominąć i dość szybko stworzyliśmy np126pTEAM! Jako że jest to rywalizacja sportowa postanowiliśmy stworzyć mały “Dream Team” zapraszając załogi, które walczą o najwyższe lokaty w swoich klasach.
Jako team mający w swojej nazwie magiczne “126p” cieszymy się że dołączyli do niego zawodnicy z klasy markowej. Daniel Opioła/Dominika Grabowska startujący w klasie markowej jako Opioła Rally Team. W sezonie 2018 zostali Oni V-ce mistrzami w swojej klasie ulegając o zaledwie 4 punkty załodze Rafał Telega/Jarmila Wlach czyli Telega Rally Team, których naturalnie również zaprosiliśmy do współpracy i ku naszemu zadowoleniu obie załogi bez wahania przyjęły nasze zaproszenia! Mamy więc 2 mocne “maluchy”.
Szukając dalej trafiamy do klasy CENTO gdzie do rywalizacji powraca zdobywca 3 miejsca w sezonie 2017 Marcin Biernat. Na fotel pilota po roku przerwy wraca Alicja Biernat. Już w debiucie BBB rally team na 6 rundzie RPŚl 2018 walczyli o wygraną w klasie niestety plany pokrzyżowała awaria. Tu jednak możemy cicho liczyć na wyniki w top3 a nawet możliwe wygrane rajdy.
W K2 barwy np126pTEAM reprezentować będzie Mariusz Cieślar pilotowany przez Jacka Poloka. Mariusz zaledwie o 1 punkt przegrał rywalizacje o podium w klasie w sezonie 2018. Wiemy że gdyby nie poważny wypadek w Mszanie na pewno byłby klasyfikowany jako 3 lub może nawet 2 kierowca w K2 gdyż do 2 miejsca zabrakło zaledwie 6 punktów!! Bardzo szybki kierowca z potencjałem do wygrania w swojej klasie!
W klasie K3 reprezentować nas będzie zawodnik bardzo szybkiego Nissana Sunny. Dawid Holeksa pilotowany przez Grzegorza Szkucika mamy nadzieję że okażą się “czarnym koniem” w K3 w nowym sezonie! Bardzo szybka załoga której w 2018 roku zabrakło nieco doświadczenia w nowym aucie, a mimo to zajęli 4 miejsce w klasyfikacji rocznej! Bardzo solidna szybka i agresywna jazda na 100% eksploduje dobrymi wynikami, solidna podstawa punktowa i możliwość walki o podium w każdych warunkach może okazać się kluczowa w walce zespołowej.
Tak pokrótce prezentuje się nasz np126pTEAM wybraliśmy takich zawodników którzy naszym zdaniem godnie będą nas reprezentować,a naszym celem jest wygrana w klasyfikacji zespołów, bo przecież po to powstał ten puchar! Zdrowa rywalizacja miejmy nadzieję pozytywnie wpłynie na rozwój całego RPŚl oraz wszystkich załóg.
Na zakończenie zapraszamy wszystkich do kibicowania załogom startującym w RPŚl gdyż jak ostatnio usłyszałem “Kwintesencją rajdów nie są pędzące po odcinkach R5 za miliony, a samochody prawdziwych pasjonatów, dla których rajdy to bardziej styl życia niż prestiż” K.L.
164 wszystkich wyświetleń, 3 wyświetleń dzisiaj
Zostaw komentarz