Ładowanie Wydarzenia
  • To wydarzenie minęło.

Rusza drugi sezon pucharu w Rally Park Kaczyce!

Organizatorzy chcąc rozwijać swój puchar od początku roku walczyli o zorganizowanie imprezy składającej się z dwóch odcinków specjalnych. Niestety mimo ciężkiej pracy włożonej w walkę z wiatrakami (COVID) pierwsza runda zostanie rozegrana klasycznie na terenie parku w Kaczycach. Jednak to nie oznacza że będzie jak zawsze! Wręcz przeciwnie! Udało się stworzyć nitkę o długości 2,8km z nowymi ścieżkami, a żeby nie było nudno odbędzie się 6 liczonych przejazdów. 3 w jedną stronę i 3 w odwrotnym kierunku!

Zapisy klasycznie za pośrednictwem profilu Facebook/Rally Park Kaczyce 2.0

Informacje dotyczące imprezy:

DATA ZAWODÓW
28.02.2021r.

MIEJSCE ZAWODÓW
Rally Park Kaczyce – Kaczyce, ul. Morcinka 17
Jeżeli w nawigacji wpiszesz „Rally Park Kaczyce” to zaprowadzi cię pod bramę.
Całe zawody odbywają się w jednej lokalizacji.

HARMONOGRAM CZASOWY:
6:30 – 7:30 – Odbiór Administracyjny
6:40 – 8:10 – Zapoznanie

8:10 – 8:20 – Odprawa Uczestników
8:30 – Start Pierwszej Załogi
14:00 – Meta Ostatniej Załogi
14:30 – Rozdanie Nagród

ODBIÓR ADMINISTRACYJNY
Bardzo prosimy abyście do odbioru administracyjnego podchodzili od 6:30 według swoich numerów z listy startowej. Lista zostanie opublikowana kilka dni przed zawodami.
Na jedną załogę jest przewidziane około 1 minuty.

BADANIE KONTROLNE (BK)
Badanie kontrolne będzie przeprowadzane wyrywkowo podczas trwania zawodów, więc prosimy o zachowanie wszelkich zasad bezpieczeństwa.

WYPOSAŻENIE ZAŁOGI
Obowiązkowe są kaski dla załogi. (Minimum kaski motocyklowe)

POMIAR CZASU
Czas załogi na odcinku specjalnym będzie mierzony elektronicznie!

OPONY
Na oponach nie jest wymagana homologacja „E”.

Dla załogi zapewniamy katering w formie pysznej kiełbaski z grilla

Bardzo prosimy o zabranie ze sobą maseczek, jak również przestrzeganie wszelkich zasad, które mają na celu chronić nasze zdrowie w ciężkich czasach panującego wirusa.

Podczas trwania zawodów będą wyznaczone specjalne miejsca do dezynfekcji.

Zapraszamy do udziału!!