W tym artykule chcielibyśmy Wam pokazać kilka projektów klatek bezpieczeństwa do fiatów 126p zrealizowanych przez firmę Górny – Sport. Choć mogłoby się wydawać, że w obecnej sytuacji rynkowej takie konstrukcje nie mają racji bytu z racji powolnego odejścia “sportowego malucha” do lamusa to jednak ostatnie projekty klatek bezpieczeństwa “Górnego” dają nadzieje, że są jeszcze w Polsce pasjonaci dzięki którym będziemy jeszcze mogli długo oglądać rajdowe maluchy w akcji. Górny – Sport buduje swoje klatki bezpieczeństwa wg załącznika J co stanowi gwarancje solidności, bezpieczeństwa i trwałości konstrukcji. Do każdej wykonanej klatki dołączana jest deklaracja zgodności budowy z obowiązującymi przepisami ( załącznik „J” Art. 253). Górny – Sport współpracuje ze znanym i cenionym producentem klatek nie tylko w Polce jak i zagranicą Ireco Motorposrt. Dzięki temu ma możliwość wykorzystywania materiału który Ireco zamawia zagranicą o podwyższonych własnościach wytrzymałościowych niedostępnych w składach i hutach w Polsce przez co można budować zdecydowanie lżejsze klatki a to w przypadku fita 126 bardzo istotne argument. Cena zależy od tego jak klatka ma być rozbudowana oraz stopnia przygotowania nadwozia do montażu (stan blacharki) stąd ustalana jest indywidualnie.
Do 126p wystarcza klatka podstawowa ważąca około 20kg. Ta prezentowana na zdjęciach w czerwonym maluchu waży jakieś 27-29 kg. Jest to auto przygotowywane do startów w GSMP. Jego właścicielem jest Pan Piotr Jurkowski. Więcej o tym projekcie tutaj.
Fiat 126p z klatką i mocowania foteli a także holem wykonanym w formie Górny – Sport.
Prawidłowo wykonana klatka zapewnia bezpieczeństwo dla zawodników tak potrzebne w rajdach, sprintach, kjs, innych imprezach. W przypadku malucha, po takim dzwonie jak na poniższym filmie jest jeszcze szansa że wasza rajdówka nie będzie się już nadawać tylko na złom.
Poniżej zdjęcia kilku projektów zrealizowanych przez firmę Górny Sport .
Firma Górny – Sport to znany i ceniony producent Rozpórek Kielichów. Produkcję rozpoczęto na początku 2001 co było dość pionierskim posunięciem bo nikt w Polsce nie produkował do tej pory rozpórek na skalę produkcyjną. Obecnie firma zajmujemy się głównie kompleksową obsługą i przygotowaniem samochodów do motosportu (KJS, SJS, RD3L, GSMP), a także:
-PROFESJONALNYM przygotowanie karoserii wraz z zabudową klatek oraz ich rozbudową,
(Ireco przygotowuje elementy do klatek)
-obspawanie budy, odbudowanie jej po dzwonie,
– płyty pod silnik
-budowa silników do sportu,
– kolektory wydechowe,
-mocowania foteli FIA,
– flokowanie
– PRODUKCJA rozpórek z materiału używanego do budowy klatek bezpieczeństwa
-układy dynamiczne systemów wolnossących (tzw. doloty),
-elementy wycinane laserowo – NA ZAMOWIENIE
-skrzynie BIEGÓW – KOMPLEKSOWE PRZEGLĄDY PRZEBUDOWY
-budowa samochodów do rajdów terenowych
-budowa ramoklatek
3,844 wszystkich wyświetleń, 8 wyświetleń dzisiaj
Witam
Czy jest Lan w stanie wykonac klatke do montazu inwyslac do Wielkiej Brytanii, samochod do fiat 126p.
Klatkanz homologacja.
proszę się kontaktować bezpośrednio z Górny Sport. pozdrawiam